CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 27 november 2013

Druk, druk, druk .........

Hallo allemaal,

Wat kan een mens het toch druk hebben. Haha, nee niet net als of, maar echt. Ik had jullie al eerder verteld dat er op dit moment 2 artikelen van mij in de winkel liggen. En de aanvragen stromen binnen, niet alleen uit NL maar ook uit België, Duitsland, Frankrijk en zelfs uit Zweden. Super leuk om te horen dat ze mijn kaarten zo leuk vinden. Ook met de kookworkshops loopt het storm. Vorige week had ik er twee en deze week heb ik er drie. Ik verveel mij niet hoor, want als ik dan weer thuis ben wachten een hoop mailtjes op mij. Dagelijks ontvang ik tussen de 300 en 400 mailtjes. En tja, als je dan weg ben om een workshop te geven of ik lig weer eens plat met migraine dan loop je heeeel veeeel achter. Soms ontvang ik dan de zelfde aanvraag twee of zelfs drie keer en iedere keer wordt de aanvraag wat minder vriendelijker. Helaas is het dan niet altijd leuk als je dat moet lezen. Ik doe mijn best en de bestanden zijn ook al gratis, dus probeer toch wat vriendelijker te zijn! Mijn wereld bestaat niet alleen uit het uitdelen van gratis bestanden. Om toch nog een privé leven te hebben heb ik besloten dat ik 's avonds na 20.00uur en op zaterdag en zondag GEEN mailtjes meer beantwoordt wat het zakelijk gedeelte betreft, dus via mijn mail info@annettescreafarm.com. Dus ik hoop dat hier begrip voor is, want ik wil ook weleens een dagje winkelen of gewoon niks moeten.
Vorige keer heb ik deze foto genomen en om eerlijk te zeggen schrok ik toch wel een beetje. Wat een berichten. Eén derde deel was Spam, maar de rest waren vragen, bestellingen webwinkel en aanvragen bestanden van mijn verschillende artikelen etc.


Volgende week moet mijn nieuwste artikel weer bij de redactie liggen, dus deze "vrije tijd" heb ik hard nodig om mijn andere beloftes na te komen. Ik zeg altijd dat ik binnen 48 uur probeer om mijn mail te beantwoorden, maar helaas gaat dit de laatste tijd ook niet meer op. Dus ik hoop dat jullie meer geduld kunnen opbrengen, want ik kan niet meer doen dan mijn best, nietwaar?

Groeten van Annette

2 opmerkingen :

Dora zei

wow...dat is veel...mijn email zal zeggen....'mailbox size warning'. ((:
succes!
ik wens je veel plezier en gezelligheid toe met de dingen die je doet.
groetjes

Hanny zei

O Jee Annette, dat klinkt wel heel erg druk, denk je wel om jezelf meisje? Natuurlijk is het super dat alles nu zo geweldig goed gaat en iedereen zo enthousiast is (logisch natuurlijk) Laat je niet gek maken en ik vind het dapper dat je de beslissing hebt genomen om na 20.00uur s'avonds geen email meer te versturen. Wat vervelend als mensen lastig gaan doen als je niet meteen reageerde, pffff zelfs als iets gratis is kan men lastig zijn dus. Geniet van wat je doet en doe het met plezier maar blijf aan jezelf denken. Ik schrok ook van de foto waarin je laat zien van het aantal berichten, jee zeg, niet normaal toch, dit had je vast niet verwacht?
Heel veel succes met alles wat je doet, geniet ervan!
Fijne donderdag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Related Posts with Thumbnails