CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 8 november 2013

Creatief met Kaarten 41





Hallo allemaal,

Vandaag viel bij mij de nieuwste Creatief met kaarten in de brievenbus. Natuurlijk gelijk doorbladeren, want ik had hiervoor weer een artikel gemaakt. En ja hoor, hij staat er weer in. Zo super leuk om te zien.
Het is deze keer weer een Easel Card geworden. Ik vind dit model zo leuk om te maken.
Het ontwerp had ik afgeleid van een mini klok die ik tijdens mijn vakantie gekocht had.

 
Op de foto kun je zien hoe klein hij is, want er ligt een theelepel naast. Dus het idee was er. Toen ben ik dit gaan ontwerpen in het Design programma van de Silhouette. Na veel plakken en knippen was dit de basis kaart geworden.
Even dit gemaild naar de redactie of zij het ook zo goed vinden? Dan ga ik opzoek naar nieuw materiaal of ik heb wat opgestuurd gekregen van een groothandel of ander bedrijf om dit in een artikel te gebruiken.
Dan wil ik natuurlijk niet twee de zelfde maken, maar verzin er iets anders bij. Zo heb ik voor de andere klok een kalender variant toegevoegd.

 
De maanden en de dagen zijn schijven die je kunt draaien in de juiste dag en maand. Zo kun je hem gebruiken voor een verjaardag of een andere belangrijke datum. Denk aan een huwelijksdag, of een jubileum. Mijn kaarten doe ik niet te druk, omdat het ook om de kaart gaat en minder om de versieringen er omheen. Vanaf vandaag kun je deze bestanden vinden in het hobbyblad, maar je kunt ze ook bij mij aanvragen, zodat ik je het PDF- en Studio snijbestand opstuur. Het snijbestand is voor iedereen die een Silhouette heeft, maar heb je dit niet dan heb je aan de PDF bestanden genoeg om deze Easel card te kunnen maken. Stuur dan een mail naar info@annettescreafarm.com met als onderwerp "CMK41". Wacht niet te lang, want als CMK42 in de winkel ligt kun je deze niet meer gratis aanvragen.
 
Groeten van Annette
 


1 opmerking :

Hanny zei

Ik heb ze gezien in het blad wat ik zelf al thuis heb nu en vind ze prachtig. Wat heb je dit knap uitgevonden zeg en wat leuk dat je de tijd etc. aan kunt passen, schitterende creaties.
Fijn weekend, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Related Posts with Thumbnails