CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 6 augustus 2013

Sara

Hallo allemaal,

De logees zijn weer naar huis, maar vanaf morgen komen de volgende er alweer aan. Morgen zie ik Sara, zoals dat heet. Inderdaad ik wordt 50. Een kleine feestelijke dag, want zaterdag is het grote feest. Enkele weken geleden is Henk ook 50 geworden en daarom vieren wij het samen. Er komen zo'n 130 man. Na een feest weekend op Dicky Woodstock gaan wij dus gewoon verder. Ja, op het platteland houden ze wel van een feestje. Van het creatief bezig zijn lukt dus niet echt met al de logees, al ben ik iedere dag wel creatief bezig met koken. In september is nu echt de bedoeling dat ik officieel weer kookworkshops ga geven, maar later hier meer over. 

Groeten van Annette 


2 opmerkingen :

San zei

Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Veel plezier zaterdag.

liefs san

lenny zei

Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag Annette
en ik hoop dat je ook weer tijd krijg voor de cricut creaties
groetjes lenny

Related Posts with Thumbnails