CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 4 november 2012

Kreadoe 2012

Hallo allemaal,

De afgelopen week was de Kreadoe weer in Utrecht. Vandaag is de laatste dag alweer. Dit jaar hoefde ik niet te werken ben dus een dagje wezen neuzen. Samen met mijn vader ben ik dit jaar geweest. Heb weer vele bekenden gezien en gesproken. Altijd leuk. Bij de stand van Marjolein heb ik even iets gebracht namens mijn designer Korrie. Mijn creatie was nog niet klaar, dus die ontvangt zij per post. Natuurlijk kon ik het niet laten om niks te kopen. Hieronder zie je wat ik gekocht hebt. Ik heb mij netjes ingehouden, nietwaar? Haha. Henk heeft zijn knippertje weer en ik kan weer stempelen. Ook heb ik twee reserve lampen gekocht voor mijn daylight lamp. Die gebruik ik dagelijks en hij brand al meer dan een jaar. Dus mijn gevoel denkt dat hij eerdaags wel kapot zou gaan. En mijn tik is altijd dat ik liever nooit mis grijp. Dus nu maar twee reserves gekocht. Haha. Ik heb nog wat opdrachten liggen, maar als die klaar zijn dan ga ik toch gauw eens deze super leuke stempels uitproberen. Vandaag een rustig dagje en dan morgen er weer tegen aan. Er wachten weer genoeg bestellingen van de webwinkel die morgen de deur uit moeten.
Fijne zondag verder.

Groeten van Annette 

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails