CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 15 november 2012

Nieuwe challenge bij Annette's Creafarm



Hallo allemaal,

De nieuwe challenge is weer bekend. Deze keer heb ik een "Winter Light" ontworpen. Het is een PDF bestand en een studio-snijbestand.
Vraag dit bestand aan door mij een mail te sturen naar info@annettescreafarm.com en zet erbij AC Challenge "Winter Light". Zet de omschrijving erbij, want er lopen meerdere challenges via dit mail adres!! Je ontvangt dan het PDF bestand, maar wil je het studio snijbestand erbij hebben vermeld dit in je aanvraag. Je bent verder vrij hoe je dit "Winter Light" gaat decoreren. Gebruik echter wel het originele patroon. Doe je dit niet, dan doe je helaas niet mee om het mini scrappakket en ben je helaas niet voor een maand onze gast designer. Tja, wij houden het voor iedereen zo eerlijk mogelijk.
Natuurlijk ben je volger van dit blog en heb je het bovenstaand logo op je blog staan.

Van je mooiste creatie maak jij een foto die je mij voor 15 november mailt. Op 16 november maken wij bekend wie de winnaar en onze nieuwe gast designer is. Veel succes.
Hieronder kunnen jullie de voorbeelden zien van de designers.

Groeten van Annette



Annette
Elise

Elise

Linda

Linda

Linda

Linda
Chantal

Elly

Elly

Korrie

Korrie


Hieronder staan de creaties van de inzenders.
Marjan

Marjan


Leny

Ellen
Johanna

Johanna

Johanna
Renate

Renate

Renate
Caroline

Caroline

Laetitia (5 jaar)

Laetitia (5 jaar)

Tosca

Tosca

1 opmerking :

Anreda zei

Hoi Anette,

Ik heb dit moment teveel projecten liggen, dus ik sla dit keer even over. Ik hoop in November weer lekker met je mee te kunnen doen, dus tot dan....

Groetjes, Anreda

Related Posts with Thumbnails