CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 30 juli 2012

Een tasje gemaakt

Hallo allemaal,

Het is alweer een poosje geleden dat ik wat op mijn blog geschreven heb. Sorry hoor, maar het is in de maanden juni, juli en augustus altijd super druk op onze farm. De nodige logees, het kuilen van gras, onze verjaardagen, de boekhouding van onze twee bedrijven en ga zo maar door. In deze maanden lijkt het wel of ik een hotel met restaurant bezit. Regelmatig de logeerkamers schoonmaken voor de volgende gasten en het koken voor mensen die logeren of zomaar een dagje langskomen. Erg gezellig allemaal, maar tja dan blijft er soms nog weleens wat liggen of je komt er helemaal niet aan toe. Maar soms moet je streng zijn voor je zelf en je zelf tot halt roepen om nu eens voor je zelf iets te gaan doen. Zo ook om dit tasje te kunnen maken. Wij hadden afgelopen zaterdag een 25 jarig huwelijksfeest. En zij wilden graag geld hebben. Tja en om dit nu in een envelop te doen vond ik ook niks. Daarom heb ik deze tas gemaakt. Mijn eigen logo koe en de namen heb ik gesneden. Het gras is gemaakt met een Martha Stewart pons en de bloemen zijn van Papermania. Evenals het lint en het strikje. Een koeienbeeldje en mijn koeiensleutelhanger maakt het geheel af. Als extra kado heb ik er een melkbus spaarpot ingedaan die gevuld was met zwart/wit koeien drop en met nog wat geld. Het bruidspaar vond hem erg mooi.
Behalve knutselen lees ik graag romannetjes. Heerlijk weg dromen en er niet bij hoeven na te denken. Vorige week heb ik dit boekje ontdekt. Een roman wat over Boer & Liefde gaat. Deel 1 t/m 4 heb ik als een tijdschrift, maar na het online zoeken bleek dat je hem ook digitaal kon kopen. Dus met mijn tablet heb ik nu voor het eerst een Digi boek gekocht. Heerlijk even na het middageten op de bank enkele bladzijden lezen. Zo heb ik toch een klein beetje een vakantie gevoel.

Groeten van Annette





Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails