CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 4 juli 2012

Druk, druk ,druk



Hallo allemaal,

Weer even een teken van leven. Vanaf zaterdag tot aan vandaag heeft Antoinette met haar twee kinderen hier gelogeerd. Het was reuze gezellig, maar wel druk ook omdat wij nog meer aanloop hadden die ook bleven eten. Begrijp mij goed dat ik dit altijd erg gezellig vind, maar je moet er toch aandenken als je op eens voor 9 mensen moet koken of voor 3. Ook het werk op de boerderij gaat gewoon door. De kinderen zag je genieten als ze mee hielpen met het voeren van de kalfjes, de lammetjes of gewoon mee op de trekken mochten. Maar toen wij gister gingen hakselen was het natuurlijk helemaal feest.


Tim mocht mee in de trekker, de hakselaar en op de sjofel. Wat een feest. Iedere keer als wij hem zagen had hij een grijns van oor tot oor. Het was natuurlijk ook spannend, want hij mocht langer opblijven. Wij zijn rond 18.00 uur begonnen en de mannen waren om 23.00 uur pas weer binnen. Ik ben dan altijd van de catering, want koffie, fris, broodjes etc. lusten de mannen dan wel. 




Toen de mannen moe binnen kwamen lusten ze nog wel wat warms. Dus Antoinette en ik hadden nog kipschnitzels, patat en verse asperges gemaakt. Met een koud biertje hebben ze heerlijk gesmuld. Bij dat de oogst weer zonder regen binnen is. Het gras kan nu weer groeien.


Door dit loop ik iets achter met de aanvragen voor de challenge. Morgen zal ik weer de bestanden aan de aanvragers mailen, dus nog even geduld.


Groeten van Annette










1 opmerking :

Dora zei

hoi,hoi,
inderdaad dan is het even druk...maar genieten voor de kinderen. geweldig dat het zo kan, kinderen meenemen op de hakselaar.
gelukkig dat je als cateraar kan functioneren....dat wordt zeer gewaardeerd. dat is bij ons ook zo.
ik denk nog een week...dan worden bij ons de erwten geoogst. dan zijn zij ook altijd blij met dat extra's.
veel succes.
groetjes

Related Posts with Thumbnails