CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 12 februari 2012

KPN doet het weer

Hallo allemaal,

Gelukkig kan ik weer mijn mail ontvangen van KPN, maar het blijkt dat ik ook een hoop kwijt ben. Ik ontvang momenteel verwijten van mensen waarom ik niet op hun mail reageer, nadat zij het nu voor een derde keer mailen! Sorry hoor, maar mail 1 en 2 heb ik nooit ontvangen. Mijn mailbox is door KPN nu al over vol en als ik de berichtjes nu open en dan lees je dit, nou ik kan je zeggen dan gaan mijn haren rechtop staan! Ik doe mijn best, meer kan ik niet doen. Dus heb je mij gemaild de laatste dagen en heb je nog geen reactie gehad? Mail mij dan opnieuw, maar NIET met zo'n verwijt alsjeblieft.
Mijn mail van info@annettescreafarm.com ligt nog steeds plat. Mijn mail op cricutvragen@gmail.com doet het nog steeds. Dus gebruik dit mailadres maar ook voor niet Cricut vragen.
Fijne zondag verder.

Groeten van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails