CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 14 november 2011

Even een update

Hallo allemaal,

Even een update. Mijn suikers zijn nog steeds als berg en dal. Daardoor kan ik dus niet goed functioneren. Ben erg moe en lig veel op bed. Ik loop een beetje erg achter met het beantwoorden van mijn mailtjes. Ook met het plaatsen van foto's van de creaties van mijn designers. Sorry, hoor. Ik baal hier als een stekker van, maar als diabeet weet je dat je soms pieken en dalen kent. Maar dit komt natuurlijk nooit uit, maar helaas doet je lichaam toch zelf wat hij wil. De Challenge van het tasje verleng ik tot 20 november. Jullie kunnen hem dus nog gewoon insturen.
Op de foto kunnen jullie een kaart zien die ik nog gemaakt heb voor de Cricut workshop bij JEJE.
Deze afbeelding blijf ik heel mooi vinden. Ik heb natuurlijk al het materiaal gebruikt die JEJE in zijn assortiment heeft, behalve de strasstenen dan.

  • Cirkle paper Red
  • Glitter Foil wit
  • Strasstenen rood
  • Sandy Art Glitter rood
  • Zilver stickers hoekjes, sterren en randen
Groetjes van Annette

6 opmerkingen :

Linda zei

Jeetje balen voor je Annette, ik hoop dat je snel weer wat beterder bent. Je kaartje is trouwens erg mooi geworden
gr linda

Folkje zei

Vervelend voor je Anette, maar ja toch maar even rustig aan doen.

Groetjes
Folkje

Liberta zei

Sterkte met je gezondheid.

Liefs, Lieb

chantal zei

oei Annette, dat klinkt niet erg goed hoor. Dan kan je maar één ding doen en dat is rusten hé. Veel beterschap
liefs Chantal

martina's kaartjes zei

hopelijk voel je je snel weer beter ! mooi kaartje
beterschap
grtjs, martina
x

Marian zei

Beterschap Annette. Het blijft natuurlijk altijd weer kijken naar je mogelijkheden
Ik bekijk altijd je creaties doe daar mijn ideeen op voor de cricut
Vind het steeds leuker worden nu ik er meer gevoel bij krijg
En je kaart prachtig
Groetjes

Related Posts with Thumbnails