CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 6 september 2011

Het KKD weekend bij Kars



Hallo allemaal,

Op zondagmorgen zou ik rond 7.00 uur bij Korrie zijn om samen naar Ochten te rijden. Normaal is het op zondagmorgen erg rustig op de weg, maar deze keer zijn wij een hoop auto's tegengekomen. Iets voor 8.30 uur kwamen wij bij Kars aan en het was er al aardig druk. Iedereen was zijn/ haar kraam aan het aankleden.
De Cricut Imagine die stond al klaar op mijn tafel, maar de Expression 2 had ik zelf bij mij. Er hing bij iedere kraam een kaartje welke demo dit was, wie het gaf en op welke locatie de gebruikte materialen lagen in het magazijn. Voor alle de klanten van Kars een erg belangrijke info. Mijn tafel was nog niet eens klaar, maar de eerste vraag had ik al binnen. ;-) Er waren vele winkeliers die vragen hadden over de Imagine en gelukkig wist ik op iedere vraag een antwoordt. Ik heb veel vraag gekregen om over bepaalde onderwerpen een filmpje te maken. Dus voor mij is dit makkelijker, omdat ik nu weet wat de mensen graag in een filmpje verwerkt willen zien. Naast de vragen over de Imagine en de Expression 2 kreeg ik veel vragen over de Gypsy en de Expression. De basistechnieken map van de verschillende machines was ook gesprek stof, omdat daar toch veel belangstelling voor is. Zoals jullie weten ben ik bezig om deze te kunnen geven op verschillende locaties. Deze zijn niet alleen voor de winkeliers, maar zeker ook voor jullie de gebruikers van de Cricut. Ook staat de landelijke Cricut dag straks voor de deur die ik op 1 okteber hou. Op dit moment moet ik nog even wachten op antwoordt, maar dit zal anders op een andere locatie gehouden worden dan bij mij in het noorden. Mijn idee is dat om op verschillende locaties te houden in NL. Enkele Belgische winkeliers hebben mij ook al uitgenodigd. Maar er staat nog niks vast. Wat wel vast staat is dat ik een dagje op de Kreadoe een Cricut demo kom geven met de Imagine, maar later hier meer over.
HIeronder wat actie foto's die Korrie van mij gemaakt heeft tijdens mijn demo. Af en toe stond ik liever voor mij tafel, zodat ik er ook beter voorstond om de mensen het te laten zien.






Korrie heeft tijdens deze dagen vele workshops gevolgt, maar af en toe moest zij ook inspringen als er iemand naar de wc moest. Ja, ja een designer is ook overal inzetbaar. Haha, zelfs als ik het druk had vertelde zij over de Cricut aan andere klanten. Of nam de hele demo voor enkele minuten over.
Zo was Joze met de nieuwste Cuttlebug mallen bezig en tijdens een plaspauze nam Korrie het zo even over. Ik snapte er eerst niks van, want ik hoorde Korrie wel praten, maar ik zal haar niet. Toen kwam ik er achter dat zij achter mij zat en dus aan het demonstreren was. Helemaal super, toch? Dat moest even vast gelegd worden. Zij heeft wel vaker gedemonstreerd op hobbybeursen, maar een vakbeurs is toch heel anders. Je kunt aan de foto duidelijk zien dat zij er plezier in had. Dus Korrie wie weet heb je een nieuwe roeping gevonden. Haha.
Ik ga mij nu weer storten op de volgende Cricut demo, namelijk a.s. zondag bij Nellie in Sevenum.

Groeten van Annette

* Mocht je mij een mail gestuurd hebben dit weekend, dan zul je nog even geduld moeten hebben. Op 1 mailadres had ik er al 320 en dat terwijl ik op mijn andere mailadressen of Cricutgroepen nog niet gekeken heb. Ik doe mijn best, maar het kan wat langer duren dan je normaal van mij gewend ben. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.


1 opmerking :

angelique (anlou) zei

hoi meis
wat een geweldige dag zal het zijn geweest als ik dat zo lees, en lekker druk bezig geweest
ik heb idd ook een mail gestuurd voor het patroon, maar wacht het wel af hoor meis
liefs angelique

Related Posts with Thumbnails