CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 9 september 2011

Een Cricut demo in Sevenum op 11 - 9- 2011

Hallo allemaal,

A.s. zondag heb ik weer een Cricut demo. Deze keer bij Nellie Snellen met de Cricut Expression en de Gypsy. Ik gebruik daar de producten van JEJE. Ook naar aanleiding van mijn laatste artikel die in de kerstspecial staat van Mijn Creatieve Hobby. Je weet wel met die hobby agenda.
Deze agenda heb ik vanmiddag opgepimpt en daarbij het nieuwste product van JEJE gebruikt, namelijk Glitterfoil. Een transparante glittersticker. Wit is in het formaat A4 en de kleuren kerstrood, kerstgroen, geel, blauw, rose en licht groen in een formaat van 10 x 23 cm. Er zijn twee pakketten te koop met de verschillende kleuren erin. Elly, van JEJE, staat er ook met al hun producten die ik gebruikt heb.


Het andere voorbeeld die ik gemaakt heb is een Ecoshape doos. De vlinders zijn gesneden met de Cricut en bovenop ligt een bloem die ik gemaakt heb van lint. Zelfde principe als bij mijn Cricut speld voor mijn demo bij Kars.


De basis is een cirkel van Sandy Art folie dubbelzijdig wit, die op een cirkel van cardstock is geplakt.
Je begint buitenaf en geeft af en toe het lint een plooi. Als je in het midden bent dan zet ik hem extra vast met de Glue Drops van JEJE. Op deze plek kun je een knoop, een brad of iets anders inplakken.


Heb je tijd en zin, kom dan zondag even langs. Ik zit bij de Cricut. 

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails