CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 7 juni 2011

Even wat anders.

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik een dagje naar Els geweest. Even een dagje ontspanning, voordat ik weer aan het volgend project ga. Vandaag ben ik bezig geweest met het album voor mijn nichtje Charlotte. Zij is de dochter van mijn jongste broer. Als kraamkado had ik een fotoalbum gemaakt (zie foto) met de mededeling dat ik hier per onderwerp een lay out zou maken. En tja, dan moet Tante Annette dat ook doen natuurlijk. Haha. nou de kop is er af hoor. Ik heb 3 LO's af. Vanwege hun pravicy laat ik de LO's niet op mijn blog zien. Jullie kunnen dit vast wel begrijpen, toch?
Morgen weer even mijn was en huis doen en dan misschien nog een LO.

Groetjes van Annette

1 opmerking :

Linda zei

Haha begrijp het volkomen dat je dat niet openbaar laat zien, maar ik ga er vanuit dat ze wel weer geweldig leuk zullen zijn
gr linda

Related Posts with Thumbnails