CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 23 juni 2011

Een nieuwe challenge

Hallo allemaal,

Jolanda heeft weer een nieuwe challenge. Namelijk de candy box. Lees op haar blog de regels. Voor een kleine donatie kun je ook in het bezit komen van deze leuke box. Je kunt hem 2x snijden, maar ik heb heb er voor gekozen om dit 1x te maken. Namelijk van het restje papier van wat ik gisteren had gemaakt.
Henriette is vanmiddag gekomen en wij hebben heerlijk geknutseld. Ja, wat een luxe hè? Twee middagen heerlijk met je hobby aan de gang. Zij heeft een LO gemaakt en ik ben dus met dit aan de gang gegaan. Tussen het kletsen door hebben wij ook nog wat gedaan. De digistamp had ik nog in mijn map liggen. Hoefde dus alleen nog maar ingekleurd te worden met mijn Copics. Deze keer heb ik niet zoveel kleuren gebruikt, maar natuurlijk ligt dat briefje nog in Creafarm. Dus de nummers hou je nog van mij te goed.
Wat ik er in ga doen weet ik nog niet, maar op de tag staat "Thanks", dus voor verschillende doeleinden te gebruiken.

Groeten van Annette

2 opmerkingen :

m@deliefjuh zei

erg leuk om te geven altijd deze doosjes

m@deliefjuh zei

erg leuk om te geven altijd deze doosjes

Related Posts with Thumbnails