CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 27 februari 2011

De demo met de Cricut Imagine



Hallo allemaal,

Vanmorgen om 6.00 uur liep de wekker af. Om 7.00 uur zat ik in de auto om naar Anja te rijden. Hier nam zij het stuur over en reden wij naar Meppel waar Els al op ons wachtte. Daarna reden wij dus naar Sevenum. Daar aangekomen kwamen wij bij de "Wingerd" aan en de deur was dicht. Vreemd hoor, dus maar naar de winkel van Nellie gereden. Bleek het op een andere lokatie te zijn. Helaas wisten wij dit dus niet. Foutje zeg maar. Het was in een soort restaurant/café achtige ruimte. Wij zoeken naar mijn tafel. Na lang zoeken eindelijk gevonden. Nu dus de tafel inrichten, maar de eerste bezoekers waren al binnen. De beurs begon om 10.00 uur, maar de eerste waren dus al om 9.10 uur in de ruimte. Ja, sorry hoor, maar dan ben ik nog niet klaar. De machine uitpakken en nog even uitlijnen. Terwijl ik dit aan het doen was stonden op eens 8 mensen om mij heen. Zij wilde hier toch het fijne van weten. Nog even één  bakkie koffie en dan maar beginnen, want de mensen werden nu toch wel heel erg ongeduldig. Ik heb vele bekenden gezien en sommige hadden zelfs uitgesneden voorbeelden meegenomen om te laten zien dat hun Cricut niet goed snijdt en wat nu te moeten doen? Anja en Els hebben in die tussentijd foto's genomen dat ik dus in actie was.














Ik kan je vertellen dat ik in één ruk gepraat heb tot 12.15 uur. Ik werd wat duizelig dus voor mij een teken dat ik moest gaan eten. Als diabeet moet je gelijk reageren op deze signalen, want anders kan het weleens anders gaan lopen. Ik heb mijn bordje "kom zo terug" geplaatst en ben gaan eten. Die plakken brood gaan er dan goed in. Haha. Nog even naar de wc en dan weer aan de gang. Het tijd vloog voorbij. Voordat ik het wist was het alweer 16.05 uur en dus tijd om de tafel weer op te ruimen. Wij hadden van Nellie door gekregen dat wij om 16.00 uur moesten opruimen om zo om uiterlijk 17.00 uur weg te zijn. Na iedereen gegroet en bedankt te hebben, zijn wij weer huiswaarts gegaan. Onderweg hadden wij veel regen, wat uiteindelijk overging in sneeuw. In Meppel hebben wij bij de "M" gegeten en toen is Els zelf naar huis gereden en wij weer naar IJsselham. Om 20.05 uur was ik weer thuis. Moe maar met een voldaan gevoel en blij dat ik weer mijn eerste demo er op had zitten.

Groeten van Annette


 

 

5 opmerkingen :

Mieke zei

Ziet er heel gezellig uit allemaal.

Fijne dag verder.

Gr.. Mieke

http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

chantal zei

zag er een leuke dag uit. Na zoveel tijd terug demo's geeft je weer wat extra hé!
liefs Chantal

Anne-Marie zei

Haaai! Wat staan we vaak op de foto, haha! Leuk hoor, Floor zal het straks ontzettend 'vet' vinden dat ze er zo vaak op staat (ik iets minder, schrok van bolle toet, haha). Ik vond het geweldig leuk om jullie weer te zien en de Imagine producten en projecten te zien. Ik was al om, maar nu nog meer. Nu nog die spaarpot vol zien te krijgen! Tot de volgende keer! Groeten ook van Floor! Anne-Marie

Linda zei

Wat fijn dat je weer een demo kon geven, het ziet er gezellgi uit daar.
groetjes Linda

anita01 zei

Hoi Annette,

Och wat zit je er warm bij, heerlijke duidelijke foto's en ja ja jij kan het helemaal goed vertellen over de hoed en de rand van deze mooie machine he...Grandioos gedaan , mijn complimentje krijg je hoor...En wat een lange mooie dag he, heerlijk genieten hoort wel bij je....hi,hi, en dan de vriendinnen er nog bij, top dag dus.

Warme groetjes,
Anita....

Related Posts with Thumbnails