CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 17 februari 2014

Challenge van Creatief met Kaarten 42

Hallo allemaal,

Vanaf vandaag gaat de nieuwe challenge van start die gekoppeld is aan mijn artikelen die ik voor uitgeverij Scala maak. Op dit moment ligt Creatief met Kaarten nr.42 in de winkel. Voor dit artikel heb ik een echt Hollandse molen ontworpen. De zelfde molen, maar dan in twee verschillende modellen van kaarten.


Deze editie ligt in de winkel tot begin mei dan komt CMK nr.43 uit. Tot die tijd kun je gratis dit bestand aanvragen. Daarna wordt er een kleine vergoeding gevraagd.Tot die tijd hebben jullie dus ook de tijd om hem te maken. 
Ga naar mijn webwinkel op www.annettescreafarm.com en in de linkerkolom zie je Creatief met Kaarten 42 staan. Klik hierop en bestel hem, maar bestel je alleen dit bestand, dan kies je voor "betalen bij afhalen" Er wordt dan niet automatisch de verzendkosten berekend. Deze heeft u immers niet, omdat u dit per mail ontvangt. Vul echter wel uw naam en adres gegevens in, want iedere 15e besteller ontvangt een leuke attentie in dit jaar dat Annette's Creafarm 15 jaar bestaat. 
Maak van de bestanden die je ontvangt, een Studio snijbestand voor de Silhouette en een PDF bestand, je molenkaart. Je hoeft er maar 1 te maken die mee doet aan deze challenge.
Gebruik echter wel de originele bestanden en maak daar je mooiste creatie mee die je voor mij op foto zet, zodat ik heb hier kan plaatsen. Op 1 mei gaan mijn designers een winnaar aanwijzen die van mij een hobbypakket ontvangt. Tevens mag zij zich dan gastdesigner van Annette's Creafarm noemen en komt haar creatie tussen de designers te staan. 
Natuurlijk ben jij volger van dit blog en heb jij bovenstaand logo op je blog staan. Veel succes.

Groeten van Annette

Annette

Annette

Linda

Linda

Linda

Linda

Adriana


Hieronder kunt u de creaties vinden van de mensen die mee doen aan deze challenge.
Joke




1 opmerking :

lenny zei

Heel leuk gemaakt Annette
gr lenny

Related Posts with Thumbnails