CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 1 december 2013

Annette's Creafarm challenge AC2013.12

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge. Inderdaad wordt het wat eentonig, maar ook deze challenge is van een uitgebracht artikel van mij. Namelijk die uit Creatief met Kaarten 41 Winter 2013, die op dit moment in de winkel ligt. Voor dit artikel heb ik een klok Easel card gemaakt. Naar een "echt" klokje die ik tijdens mijn vakantie gekocht had.
Natuurlijk zijn hier weer regels aan verbonden.
Vraag dit PDF- en Studio snijbestand aan voor 27 december, door een mail te sturen naar info@annettescreafarm.com met een CC naar annette.hetebrij@gmail.com en zet erbij dat het om Challenge AC2013.12 gaat. Er lopen namelijk meerdere op deze mailadressen. Je ontvangt dan de bestanden zo spoedig mogelijk. Heb je ze nog niet na 48 uur, stuur dan je berichtje opnieuw.
Je bent verder vrij hoe je dit gaat decoreren, maar gebruik wel het originele patroon. Welke tevens alleen voor eigen gebruik is en zeker niet gedeeld mag worden! Dit doe ik namelijk liever zelf.
Als je dit bestand aanvraagt verplicht jij je zelf om mee te doen. Doe je dit niet, dan doe je helaas niet mee voor de prijzen. Tja, wij houden het voor iedereen zo eerlijk mogelijk. Natuurlijk ben jij volger van dit blog en heb jij het bovenstaand logo op je blog staan. Van je mooiste creatie maak jij een foto die je mij voor 30 december mailt, zodat ik hem op hieronder kan plaatsen.
Op 31 december maken wij bekend wie de winnaar is van deze challenge.
De winnaar ontvangt een prijs van Jolanda www.cards-etc-shop.com en van mij www.annettescreafarm.com . Dus weer genoeg redenen om mee te doen aan deze challenge.
Veel succes.

Groeten van Annette



 
Onze designers hebben weer hun best gedaan om u te inspireren. 

Annette

Chantal

Linda

Yvonne

Hieronder kunt u de inzendingen zien.


Marlies
Kitty
Marjan
 







Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails