CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 31 januari 2013

De winnaar is ..................

Hallo allemaal,

Vandaag zou ik de winnaar bekend maken. Maar ik wil eerst iedereen bedanken voor het mee doen aan deze challenge en de leuke reacties die ik heb mogen ontvangen op dit patroon. En wat zijn er weer mooie creaties gemaakt, maar er kan maar 1 de winnaar zijn en dat is met 100% van de stemmen van alle designers.

Caroline 

Gefeliciteerd met je mooie creatie. Als je mij je adresgegevens mailt, dan ga ik mijn best doen dat je deze week nog je prijs is de bus vindt. Dit betekend ook dat jij voor de maand februari gast-designer bent.
Je ontvangt het volgende bestand en als jij je creatie af hebt, dan zet ik hem in de rij van alle designers.

Vrijdag gaat de nieuwe challenge online en die is helemaal in het teken van Valentijn.

Groeten van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails