CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 6 oktober 2012

Een Halloween creatie


 Hallo allemaal,

Voor de shop van Jolanda heb ik deze Halloween creaties gemaakt. Misschien eenvoudig, maar erg leuk om te maken voor ieder kind die aan de deur komt met Halloween. Met een zakje snoep er tussen is het voor ieder kind een traktatie. Deze keer heb ik geen "gewoon" design papier gebruikt, maar wat je zelf kunt printen. Op het blog van Bearly Mine Designs kun je verschillende design vellen vinden. Betaald, maar ook gratis. Ik zag zoveel mooie vellen dat ik ook een kit heb gekocht. Online betalen en kort erna ontvang je digitaal het "pakket". In het design programma van de SIL heb ik dit bewerkt tot een print en snijbestand. Printen, snijden en plakken maar. Behalve het bestand heeft Jolanda deze keer ook weer een digi stamp gemaakt. Eerst afgedrukt op oranje cardstock en toen snijden maar. Voor de kinderen heb ik er vast een zakje Happy Bears tussen gedaan. Nog een paar extra maken en alles is weer klaar.

Groeten van Annette






Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails