CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 14 juni 2012

Challenge nu tot 15 juni!!!!!!!



Hallo allemaal,

Door de internet storing die ik 1,5 week gehad heb, ben ik niet in de gelegenheid geweest om de aanvragen te verwerken. Daarom heb ik nu besloten om de challenge met 14 dagen te verlengen. Dus wees niet boos en stuur niet weer een mail met verwijten, maar stuur mij opnieuw een aanvraag. Zodat ik jullie nu binnen 48 uur de werkbeschrijving kan mailen. Ik heb namelijk bijna 1000 berichten ontvangen en dit duurt enkele dagen om daar jullie aanvragen tussen te zoeken. Opnieuw aanvragen lijkt mij namelijk een beter plan en met een sneller resultaat. Bedankt voor jullie begrip.

Groeten van Annette

1 opmerking :

Jessica zei

aan vraag is onderweg

Related Posts with Thumbnails