CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 5 juni 2009

De Cricut

Hallo allemaal,

Zoals sommige van jullie weten dat ik helemaal een Cricut gek ben. Ik word dan ook niet voor niks de Cricut freak genoemd. Ik ben ook demonstratrice van Kars en dit is de Europese hobbygroothandel die de licentie heeft om alles van de Cricut te mogen verkopen aan de winkeliers in Europa. Vanaf de eerste dag dat ik de Cricut aan het werk zag, jeukten mijn handen al om dit apparaat te hebben. Ook makkelijk voor mijn cursisten, maar natuurlijk ook voor mij zelf. Al gauw maakte ik de basistechniekenmap, omdat ik toch een duidelijke Nederlandse beschrijving miste. Dan maar zelf één maken, nietwaar? Met deze map heb ik al heel wat winkeliers getraind. Zie foto. Voor hun is het voornamelijk een mooi naslagwerk voor in de winkel en tijdens het geven van workshops. Ik geef deze basistechnieken workshops ook aan de consumenten. Op 20 juni heb ik deze workshop voor de Cricut Expression. Er is nog plek, dus lijkt je het leuk om je Cricut Expression helemaal te ontdekken? Mail mij dan even op info@annettescreafarm.com
Groetjes van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails